søndag 2. september 2007

Første helg


Min kamerat, Simon er på en rundreise i hele verden dette halvåret. Tilfeldigvis skulle han være i Sydney akkurat når jeg kom ned. Dette var veldig kjekt både for både han og meg. Vi har hatt en del byvandring, tatt ferjen forbi operahuset, vært i dyreparken og hengt på pub hvor vi så fotball. Vært er bra, men den virkelige sommervarmen har ikke kommet skikkelig enda. Folkene jeg har møtt er veldig hyggelige og slår gjerne av en liten prat. I går kom jeg og Simon i snakk med to innfødte fijianere som bodde i Australia. De fortalte mye, veldig mye (så mye at vi til slutt ble meget lei) om hvordan Fiji var og forskjellige filosofiske meninger om alt og ingenting.

Da det har vært helg disse to dagene har jeg ikke gjort så veldig mye for å skaffe meg jobb eller leilighet enda, men jeg har samlet inn litt numre til aktuelle leiligheter. I morgen er det mandag, da skal jeg henvende meg til et jobbkontor som hjelper med å finne jobber. Dessuten skal jeg ringe til leilighetene jeg har notert meg. Satser på å ha fikset leilighet og jobb innen neste uke.

(Bildet er tatt med et mobilkamera)

1 kommentar:

Ingvild sa...

hei kjære bror!
kjekt å lesa om kossen du har d. litt uvirkeligt at du e så langt vekke.. lykke te me jobbsøking og leilighet. me snakkes, stor klem fra Ingvild